false pretense - enkelve

Sitter och pratar med M på msn och han frågade när vi skulle ta vår filmkväll som vi snackat om så länge men som aldrig blivit av. Jag vill ha den nu, precis nu. Suktar efter honom mer än någonsin tidigare, och det beror förmodligen på att han är en smula upptagen och inte alls så tillgänglig som tidigare. Därför känns det skönt att veta att jag inte har honom helt förlorad till någon annan. Undrar om han skulle vara otrogen mot henne med mig? Det hade jag gillat. Inte för att jag bryr mig om tjejen blir ledsen eller inte, henne skiter jag helt ärligt i, men för att veta att han faktiskt skulle göra det för min skull. Att han vill ha mig så mycket att han hade offrat henne. Gud, vilken underbar känsla det hade varit.

...är jag sinnessjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0