Jag vill hångla - enkelve

Jag börjar bli trött på att hålla mig till samma kille. Det kanske låter konstigt, men efter 2 år börjar man tänka på andra. Är det mina känslor som svalnat eller är det bara såhär det blir efter en tid?
Jag har nämligen föreställningen att det fortfarande ska vara som i början, då man inte ens brydde sig om att kolla efter snygga killar på stan, då man inte brydde sig om någonting överhuvudtaget - man slutade bry sig om sitt utseende och man sket i vad man stoppade i sig.

Men verkligheten är inte lika skön, inte överhuvudtaget faktiskt. Nu för tiden kollar jag åt andra på stan, undrar om de kollar på mig. När jag är ute dansar jag lite för intimt med killar och är mer än frestad av att bara böja mig fram och låta min tunga möta hans. Jag är grymt sugen på M (möjligtvis på grund av att han nu har skaffat flickvän och faktiskt är jävligt otillgänglig) och skulle inte banga ett ligg med honom. Ett ligg - bara för sakens skull. Bara för att jag alltid undrat hur det skulle vara. En engångsgrej helt enkelt. För jag vill ingenting mer med honom, det skulle inte funka, har jag kommit fram till.

Ja, det är ett dilemma.
Mina chanser med honom är nog som bortblåsta nu, och det är jävligt frustrerande.

Kommentarer
Postat av: #svar: Joel Gedin

haha, men matte B är inte så illa det heller :)

2008-04-10 @ 22:50:07
URL: http://joelgedin.blogg.se/
Postat av: erika

Hoppas du sover gott :)

2008-04-10 @ 23:02:40
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Alfahanna

Klart att man får göra vad som helst med vem som helst, det där med kyskhetspoäng och grejer är mest för att vi ska få ännu en anledning att snacka sex och inget vi faktiskt praktiserar ;D

2008-04-10 @ 23:25:56
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: Steve Lando

du har nått till det stadie att du behöver mer/fler för att nå tillfredsställelse för dina lustor, det bör din kille förstå:)

tillfredställ dina lustor!

2008-04-12 @ 06:56:44
URL: http://stevelando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0