Kompisar - Dubbelve


En kompis till mig, jag får nog understryka kompis, som jag känt sedan i 5:an eller 6:an har varit tillsammans med en tjejkompis till mig i över ett år. För ett tag sedan tog det slut mellan dem två, och jag och min killkompis umgicks mycket som vänner under den perioden. En dag när vi satt på hans terass, jag R och A , kommer han helt oförvarnat med kommentaren " Jag har varit kär i dig från 5:e klass fram till 9:e klass!" Okeeej, min haka var fan nere vid fötterna. Sen säger han, "de trodde jag du visste.." Eeh nej, jag hade ingen aning om det!
När man får höra sådana saker så kan de på något sätt påverka vänskapen, för, för mig är det bara vänskap och en mycket bra sådan. Då vill man inte att de ska förstöras på något vis. Grejen är den att jag har lätt för att umgås med killar som enbart kompisar och har så länge jag kan minnas haft killkompisar. Vissa tjejer klarar inte av det. Tjejen som har varit tillsammans med R förstår nog inte det heller riktigt, men hon accepterar det ändå. Om hon däremot skulle få höra det, att han varit kär i mig, skulle det inte förbättre situationen, eller hur? Men trots allt
är han en av mina bästa killkompisar och kanske till och med en av mina bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0