kompisar2 - enkelve

Haha, komiskt eller vad? Det som "dubbelve" skrev i inlägget tidigare om hennes killkompis som plötsligt slängde ur sig att han varit kär i henne under en period, har, komiskt nog, sagt precis samma sak till mig. Även jag och han är mycket bra vänner, en gemensam kompis till oss alltså, och det var någon gång för två somrar sen tror jag, som han skrev till mig på MSN att han hade börjat gilla en tjej som jag kände mycket, mycket bra. Jag kunde inte komma på vem det var, så jag tvingade ur honom svaret: Dig!
Mig? Ursäkta?
Han och jag hade varit bästa vänner i ungefär två och ett halvt år och jag hade aldrig, aldrig, sett honom som mer än en kompis. Han ger mig verkligen inte de signalerna, överhuvudtaget. Precis som "dubbelve" har jag alltid haft lätt för att umgås med killar (som vänner) och därför känns det så konstigt att han ens nämner det. Hur skulle det påverka vår vänskap? Nej, sånt tycker jag att det är bäst att hålla inom sig, om jag ska vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: dubbelve

haha ganska komiskt faktiskt.

2008-04-11 @ 17:57:23
URL: http://viel.blogg.se
Postat av: Elin

Det allra värsta jag vet? Hm, spindlar kanske. Det pallar jag inte!

2008-04-11 @ 18:31:58
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: sofie

ja de är sant. Men ska ju gå efter vad man själv tycker...

Ha en trevlig helg!

2008-04-11 @ 20:09:03
URL: http://delightfuldiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0