framgång - enkelve

Vädret börjar arta sig inför sommaren, likaså mitt och M's förhållande. Eller förhållande och förhållande, vi har ju inget förhållande - än. Men vem vet vad det blir för förhållande egentligen. Jag letar inte direkt efter något seriöst och långvarigt, det har jag haft alldeles för länge, och för att ge mig in på något sånt måste det kännas helt rätt. Just nu tycker jag dock (som tur är) att vi mer ligger på en flörtnivå, ni vet en sån nivå där man planerar att man ska ligga nära varandra när man kollar på film nästa gång. Jag gillar den nivån...

Vi får se hur det blir när vi träffas nästa gång, som faktiskt blir i helgen. Ska kolla på någon bra film, och jag har en känsla av det inte bara blir filmtittande. Jag hoppas det i alla fall.. fan vad länge jag har väntat på ett sånt här tillfälle egentligen. Och nu är det alldeles tillåtet dessutom. Herregud, det här är konstigt. Verkligen konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0