Gud vad mitt liv står still

Jag tycks gå rundt i någon cirkel. ond sådan. där det enda jag orkar göra är... ingenting! Ain't that good? Snart är sommaren här och jag drunkar snart i saker som jag måste göra. MÅSTEN! Jag avskyr det, rent av HATAR det! Men vem kan ändra på det? Jag vet inte.
Och ärligt. Min kärlekssida suger! Fast ändå trivs jag med att vara singel. Är jag konstig för det? Jag pallar inte supa mig redlös, pusha bubsen för att sedan gå ner till baren och hitta mig kvällens ragg som jag sedan ska gå hem och knulla upp och ner hela natten lång så jag dagen efter har så ont mellanbena så jag inte kan sitta ner normalt. eller det kanske var till att ta i..!?
Jag älskar ragg, små oskyldiga pirriga ragg. Men är jag för kräsen för att se dem eller står dem rakt framför mig? Don't know. Åter igen till inlägget "vad är rätt och fel", killen jag pratade om där står nog framför ögonen på mig, men jag kan inte, jag får inte.. För det är "förbjudet". Jag är i och för sig inte intresserad av honom, (vad jag vet), men han är en sjukt rolig och härig människa. Vi var tidigare bra kompisar, snackade i telefon, träffades nån gång osv. men det var ett tag sedan. Det hände nämligen en sak, but nobody know! Ajja, får väl öppna ögonen på riktigt, det är ju sommar snart. Vältränade, solbrända magar, mums I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0